sendmail envelope rewrite

Dan Lukes dan na obluda.cz
Pátek Duben 26 09:27:01 CEST 2002

Zdenek Prchal wrote:
> Pokud pouziju virtusertable pro presmerovani mailu nekam
> jinam mimo muj server, napr. takto:
>
> mail na mydomain.dom mail na jinde.mydomain.dom
>
> tj. je to na pocitac ve stejne domene, jen jsou na nem nektere
> mailboxy z mydomain.dom, potreboval bych, aby mi pritom sendmail
> neprepisoval envelope, tj. aby tam zustalo
>
> RCPT TO: <mail na mydomain.dom>

	To se obavam, ze nijak ...

	Kdyz to ten sendmail predava jinam, tak musi rict i tomu druhemu mailu
pro koho je ten dopis urceny - to a jelikoz to rika prostrednictvim RCPT
To:, tak pozadavek na jeho nezmenenost bude asi tezko splnitelny ...

						Dan

P.S. Cca 14 dnu se nebudu moci pripadneho pokracovani diskuse ucastnit

--
Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan na obluda.cz, dan na freebsd.cz, dan na kolej.mff.cuni.cz, dan na fio.cz