sendmail envelope rewrite

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Pátek Duben 26 16:44:50 CEST 2002

> From: Dan Lukes <dan na obluda.cz>
> Subject: Re: sendmail envelope rewrite
> Date: Fri, 26 Apr 2002 09:27:01 +0200
> To: sendmail na linux.cz

> 	To se obavam, ze nijak ...
>
> 	Kdyz to ten sendmail predava jinam, tak musi rict i tomu druhemu mailu
> pro koho je ten dopis urceny - to a jelikoz to rika prostrednictvim RCPT
> To:, tak pozadavek na jeho nezmenenost bude asi tezko splnitelny ...

Domnivam se, ze tazateli slo o neco jineho. Ja tomu rozumim tak, ze
po prijmu posty na jinde.mydomain.dom chce, aby pri lokalnim doruceni
zustalo v obalkove adrese prijemce mail na mydomain.dom a ne
mail na jinde.mydomain.dom; pokud tomu tak je, pak by melo by stacit upravit
v sendmail.cf prislusny ruleset pro Mlocal (obvykle S20). Obvykle se
ovsem tato adresa nikam neuklada (leda pro nejake domenove kose napr.
do X-Envelope-To:).

Jestli jsem to dobre nepochopil, tak se omlouvam.
--
                                                Lubos Kaspar