bordel...

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Pondělí Duben 29 09:51:55 CEST 2002

> Date: Fri, 26 Apr 2002 16:09:30 +0200
> From: Robert Madaj <ml.linux.cz na istrobanka.sk>
> To: Rehor Petr <sendmail na linux.cz>
> Subject: Re[2]: bordel...
> samozrejme, problem sa mi zacina objasnovat
> prazdne To:
> na ktore moj system snazi vygenerovat chybovu spravu...

Co je to "system"? Jestli MTA, tak tomu by to melo byt uplne jedno.
Pokud je to nejaky MDA a vadi mu to, treba by stacilo prazdnou
hlavicku To: nekde cestou proste vyhodit.

> nie je nejaka zvyklost texty s diakritikou v hlavickach
> aspon zavriet v uvodzovkach?

Texty obsahujici jine znaky nez ze sady US-ASCII museji byt
kodovane podle RFC 2047 - napr. misto nespravneho

From: Luboš Kašpar <kaspar na cnb.cz>

nebo stejne nekorektniho

From: "Luboš Kašpar" <kaspar na cnb.cz>

je spravne

From: =?ISO-8859-2?Q?Lubo=B9_Ka=B9par?= <kaspar na cnb.cz>

(ani se nemusi davat do uvozovek). Kodovani i dekodovani by ovsem
mel umet kazdy normalni (korektni) MUA. Normalne je treba se podobnymi
vecmi zabyvat obvykle jen pri odesilani zprav s texty obsahujicimi
znaky narodni abecedy z nejakych aplikaci. Zde je zajimave, ze
tomu nevenuji pozornost ani na ruznych freemailovych serverech,
naposled jsem to zjistil napr. na centrum.cz, kde rozesilali jeste
nedavno zpravy s nekodovanymi znaky narodni abecedy (8bit) v hlavicce
Subject: (mimo to nemeli ani hlavicku "MIME-Version: 1.0", takze
MIME-MUA to jejich adrestum asi moc pekne neukazovaly.
--
                                                Lubos Kaspar