Sendmail - prekodovavani priloh

Miroslav Matyska matyska_m na volny.cz
Čtvrtek Srpen 8 11:22:38 CEST 2002

Diky za radu. Zkusim preinstalovat stavajici Sendmail z 8.9.3 na 8.11.6,
proto bych mel jeste par otazek protoze budu zasahovat do beziciho systemu a
mel bych to stihnout aby si toho uzivatele nevsimli.

Staci vzit z nynejsiho sendmailu soubor sendmail.mc a zkopirovat ho do nove
nainstalovaneho sendmailu 8.11.6 a pote makrem vytvorit soubor napr.
sendmail.cf ?
Muzu pouzit i dalsi extreni soubory napr.: aliases, access, sendmail.cw ?
(prekpokladam ze mohu pouzit)
Nestane se nic s lokalnimi schrankami, ke kterym se uzivatele pripojuji pres
POP ? (predpokladem ze ne)
A kde bych mohl sehnat soupis kam se co nainstalovalo, nebo ktere soubory
byly ve verzi 8.9.3, abych je mohl zazalohovat ?

S pozdravem a pranim hezkeho dne

Miroslav Matyska

"yce" <yce na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:000b01c23e9f$4bf2a2f0$dc02a8c0 na PETRNTBK...