Povoleni posty jen lokalne pro urcite usery

Ludek Finstrle xfinstrl na informatics.muni.cz
Čtvrtek Srpen 8 17:13:09 CEST 2002

Ahoj,

  hledal jsem v dokumentaci k sendmailu i v archivu konference, ale
na svuj dotaz jsem tam odpoved nenasel.

na stroji mam RH7.2, sendmail 8.11.6

Potreboval bych, aby nekteri uzivatele (maji prefix local_)
mohli posilat postu pouze lokalne (do domeny domena.cz). Ale ostatni
uzivatele aby mohli mailovat kamkoli. To stejne aby platilo i pro prijem.

Pomoci access_db jsem to nebyl schopen splacat. Navic bych chtel neco
rozumneho, abych s kazdym novym uzivatelem nemusel pregenerovavat
access.

Prislo mi, ze bych potreboval testovat from a recv_to zaroven, ale nevim
jak.

Diky za kazde nakopnuti

Luf