FEATURE dnsbl ..

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Čtvrtek Únor 7 09:30:29 CET 2002

> From: Rehor Petr <petr.rehor na i.cz>
> To: "'sendmail na linux.cz'" <sendmail na linux.cz>
> Subject: RE: FEATURE dnsbl ..
> Date: Thu, 7 Feb 2002 08:42:01 +0100
> Taky je dobre pridat do access radek cz OK, aby vam neprestala
> chodit posta z ceskych freemailu :-(

To jako kdyz je nejaky cesky freemail open-relay, tak se odtud
maji prijimat spamy? To se mi nezda byt prilis produktivnim
pristupem. Spammeri zrejme cmuchaji po otevrenych SMTP-branach bez
ohledu na to, jde-li o cesky freemail nebo cokoliv jineho.

Osobne se domnivam, ze si kazdy musi vybrat: bud je schopen a
ochoten si sve partnery vychovavat a presvedcovat je, ze
antispamova opatreni nejsou zadnym sikanovanim; nema-li k tomu
autoritu a nedovede nebo si ji nechce vydoby(va)t, pak se asi
musi se spamovanim smirit nebo je filtrovat na jine urovni nez je
SMTP-relace na MX-serveru nebo jinem MTA.
--
                                                Lubos Kaspar