FEATURE dnsbl ..

Rehor Petr petr.rehor na i.cz
Čtvrtek Únor 7 09:44:58 CET 2002

> To jako kdyz je nejaky cesky freemail open-relay, tak se odtud
> maji prijimat spamy? To se mi nezda byt prilis produktivnim
> pristupem. Spammeri zrejme cmuchaji po otevrenych SMTP-branach bez
> ohledu na to, jde-li o cesky freemail nebo cokoliv jineho.

Podil spamu, ktery k nam prichazi pres ceske openrelay mailservery
je mizivy, neschopnost prijimat od nich maily nas boli vic.

> Osobne se domnivam, ze si kazdy musi vybrat: bud je schopen a
> ochoten si sve partnery vychovavat a presvedcovat je, ze

No jestli je ochoten vas za to nekdo platit, tak proc ne.

Petr Rehor

ICZ a.s.               J.S.Baara 40, Ceske Budejovice, Czech Republic
Tel: +420-38-7312808   Fax: +420-38-7311480      http://www.decros.cz