QMAIL

Jiri Syrovy jrk.58 na worldonline.cz
Sobota Únor 23 23:10:01 CET 2002

----- Original Message -----
From: "Tomas Valousek" <xvalous na pluto.pslib.cz>
To: <sendmail na linux.cz>
Sent: Saturday, February 23, 2002 2:27 PM
Subject: Re: QMAIL

> No vidite, to uz je lepsi ;-)
>
> 1) zkuste poslat cast vypisu logu (pravdepodobne /var/log/maillog), bez
> neho pude tezko poradit

V logu jsou hlášky jako:
deferral: /bin/sh:_dot-forward:_command_not_found/
Používám proc+df (Používal jsem dřív sendmail, ale ten neměl podporu pro
mysql (s vpopmailem) a ...) - a pokud použiji jen proc pro spouštění tak
jsou zprávy doručovány v pořádku.

> 2) co to znamena nedorucuje? nemate treba jenom spatne nakonfigurovaneho
> klienta? vrati se vam zprava zpatky jako nedorucitena?

Zprávy se nevrací vůbec. A klient je nakonfigurovaný určitě dobře. ( s tím
bootování jen s proc chodí v pořádku )