QMAIL

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Neděle Únor 24 11:18:46 CET 2002

On Sat, 23 Feb 2002, Jiri Syrovy wrote:

> pošlu
> ale
>
> V logu jsou hlášky jako:
> deferral: /bin/sh:_dot-forward:_command_not_found/
> Používám proc+df (Používal jsem dřív sendmail, ale ten neměl podporu pro
> mysql (s vpopmailem) a ...) - a pokud použiji jen proc pro spouštění tak
> jsou zprávy doručovány v pořádku.

v souboru ~alias/.qmail by mel byt radek, ktery by mel obsahovat:
|dot-forward

Prikaz dot-forward ale nebyl nalezen. Takze zkontrolujte, jestli ho mate
nekde v systemu.

Dalsi info:
do google.com staci napsat:
deferral: /bin/sh:_dot-forward:_command_not_found/

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..