Postfix a 8BITMIME

Jan Liska lisak na infonet.cz
Pondělí Únor 25 11:10:16 CET 2002

On Mon, 25 Feb 2002, Dan Lukes wrote:

> 	Ten, IMHO rika (uvedeny zaznam SMTP komunikace to potvrzuje), ze
> postfix zpravu nedeklaruje jako 8BITMIME, ackoliv v tele pozdeji znaky s
> nejvyssim birem jednickovym posle.

Ja prave nevedel, na zaklade ceho se ma klient pri odesilani rozhodnout,
ze mail ma jit v 8BITMIME -- jestli na to treba neni nejaka tajna
hlavicka, kterou je treba doplnit. Jestli je to ale takhle (tj. kontrola
mailu, jestli vsechny znaky maji nulovy osmy bit), tak postfixu asi neni
pomoci...

> nahlednout do zdrojaku (stejne mi neco rika, ze ty "zle" servery jsou ty
> moje)

Je to skutecne tak ;), ale maslo je na me hlave (jen se o trochu delim
s autorem Postfixu...)

Kazdopadne velice dekuji za rady, zkusim se poptat u Venemy, jestli
na to nezmenil nazor.

Lisak

--
Jan Liska - Lisak / lisak na infonet.cz / ICQ#: 34607228
PGP key: http://lisak.infonet.cz/pubkey.pgp