Postfix a 8BITMIME

Jaroslav Snajdr jsnajdr na kerio.com
Pondělí Únor 25 16:57:25 CET 2002

Dan Lukes wrote:

> Ten, IMHO rika (uvedeny zaznam SMTP komunikace to potvrzuje), ze
> postfix zpravu nedeklaruje jako 8BITMIME, ackoliv v tele pozdeji
> znaky s nejvyssim birem jednickovym posle.
>
> No, ackoliv sam Postfix vubec nepouzivam, venoval jsem trochu casu
> nahlednout do zdrojaku (stejne mi neco rika, ze ty "zle" servery jsou
> ty moje)

Co vas vedlo k tomu, ze jste sve servery umyslne nastavil tak, aby
neprijimaly sedmibitove znaky? Neexistuje rozumny duvod, proc by
jakykoliv MTA mel mit problemy zpracovat jakykoliv bajt krome nuly.

V RFC je omezeni na 7 bitu podle me pouze z politickych duvodu, protoze
standard, ktery neni zpetne kompatibilni s dvacet let starym RFC 821 je
asi nepruchodny. A 8BITMIME je myslim jedna z tech extensions, bez
kterych bychom se bez problemu obesli.

-jns