EXIM

Robert Madaj madaj na istrobanka.sk
Středa Leden 16 14:30:07 CET 2002

VS> =?ISO-8859-2?Q?Dalibor Toman?= <dtoman na fortech.cz>

VS> a po automatickem doplni domeny muze vzniknout neco jako

VS> =?ISO-8859-2?Q?Dalibor na fortech.cz, Toman?=@fortech.cz, dtoman na fortech.cz

VS> To jest dve chybove hlasky. Predpokladam, ze o tohle autorovi puvodni
VS> otazky slo -- jak zahodit toto (mozna vsechny tri adresy, protoze kdyz to
VS> nekdo spatne posila, je jeho problem, ze nedostane dorucenku :-(

to ze nedostane dorucenku ma nestve, stve ma ze mi
to visi vo fronte
a chcem to zahadzovat pripadne opravovat to, ked
je uz klient blby.

ten clovek to dostane, ono sa totiz generuju dve
spravy a len jedna ma pred domenou adresu uplne
blbu, cize regularny vyraz, ak adresa obsahuje
ine ako platne znaky pre emailovu adresu...

VS> RFC 2822 + definice MIME, ktera tam asi bude v literature.

hej, hej, v emailovej adrese podla mna nemozu byt
take znaky ako otaznik (?) rovnasa (=)

VS> P. S.  Nemam cas se norit do RFC, takze je mozne, ze aby se spatna adresa
VS> prevedla na nesmysly, je treba mit povolenu mezeru jako oddelovac adres
VS> ebo neco podbneho -- nevim.

RFC mi nepomoze v rieseni problemu :-)

potrebujem nakopnut pri stavbe filtra do eximu :-)

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk