EXIM

Robert Madaj madaj na istrobanka.sk
Středa Leden 16 14:26:31 CET 2002

Dobry den p. Dalibor,

u mna to vznika vtedy, ked odosielatel neuvadza
domenu, cize chcem nejako osetrit taketo pripady,
je to vtedy ked mi niekto posle mail

From: Meno Priezvisko, Ing. <adresa na domena.sk>

ak v tom maili je poziadavka o dorucenku a CITANKY
(potvrdenie o precitani), tak Outlook Express to
pochopi ako dve adresy, oddelene ciarkou

Meno Priezvisko
Ing. <adresa na domena.sk>

toto chcem nejako eliminovat

napadlo ma nejako prepisovat vo from tie ciarky
len neviem ako na to :-)

Vas mail z Wednesday, January 16, 2002 o 12:43:32 PM:

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk