EXIM

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Středa Leden 16 15:18:34 CET 2002

16. 1. 2002 napsal(a) Robert Madaj na téma ,Re[2]: EXIM`:

RM> je to vtedy ked mi niekto posle mail
RM>
RM> From: Meno Priezvisko, Ing. <adresa na domena.sk>
RM>
RM> ak v tom maili je poziadavka o dorucenku a CITANKY
RM> (potvrdenie o precitani), tak Outlook Express to
RM> pochopi ako dve adresy, oddelene ciarkou
RM>
RM> Meno Priezvisko
RM> Ing. <adresa na domena.sk>

A udela dobre (vysvteleno nize).

RM> toto chcem nejako eliminovat
RM>
RM> napadlo ma nejako prepisovat vo from tie ciarky
RM> len neviem ako na to :-)

Jenze carka je standarni oddelovac adres, pokud budete prepisovat carku,
tak prijdete o pripady, kdy dopis ma jit na vice adres. Pokud ma byt carka
v popisu, tak musi byt v uvozovakach nebo predchazena znakem zpetneho
lomitka (\). Ten, kdo to posila takhle, musi delat problemy vsude ...

Nenapada me vubec nejake uspokojive reseni (mozna pri dorucovani testovat
pouze from na vyskyt carku a pak ji zrusit, ale jednak to znamena
predradit  to pred doruceni a za druhe mam dojem, ze ve From" principialne
dve adresy byt mohou, byt to neni obvykle ...). Obavam se, ze to koncepcne
a spolehlive resit nejde.

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na vegacom.cz>, sys. administrace IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,