EXIM

Robert Madaj madaj na istrobanka.sk
Čtvrtek Leden 17 11:18:20 CET 2002

RM>> Meno Priezvisko
RM>> Ing. <adresa na domena.sk>

VS> A udela dobre (vysvteleno nize).

ad1 ano, len neviem, ci je logicke v poli from uvadzat
viac ako jednu adresu odosielatela.

ad2 ano ciarka je oddelovac ale plati ad1 :-)

no a prave v poli from ju chcem eliminovat alebo
aspon v tych dieloch skontrolovat ci obsahuje
_platny_ format adresy v tvare account na domain

VS> Jenze carka je standarni oddelovac adres, pokud budete prepisovat carku,
VS> tak prijdete o pripady, kdy dopis ma jit na vice adres. Pokud ma byt carka
VS> v popisu, tak musi byt v uvozovakach nebo predchazena znakem zpetneho
VS> lomitka (\). Ten, kdo to posila takhle, musi delat problemy vsude ...

nepochopil si ma. Ten "zmrseny" zoznam sa nachadza
v poli FROM a nie v TO.

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk