Win98 + mail server konfiguracia

Asso asso na post.sk
Čtvrtek Leden 17 11:00:29 CET 2002

Zdaravim vsetkych,

som v tejto oblasti amater, takze ma nekamenujte prosim.

pouzivame takuto mailovu konfiguraciu

jeden stroj v sieti je zaroven proxy a aj mailserver, bezi na Win98se +
WinProxy 1.4

WinProxy stahuje postu z POP3 kont na nete a triedi ich do lokalnych kont, z
ktorych si usery tahaju maily na lokalne klienty (MS Outlook Expres 5).

stava sa ze ten isty dosly mail ide na viacej pocitacov (resp. 1 POP3 konto
je posielane na viacero lokalnych kont na WinProxy - maile server) , ak user
nan

odpovie dalsi o tom nevie, a odpovie tiez. Iste uznate ze je to trapas, ak
sa dve odpovede z tej istej firmy diametralne lisia. :-)

Nema niekto po ruke uzitocnu radu ako sa tomu vyhnut, a user videl, ze
niekto uz na dany mail odpovedal?

Diky

Asso