Win98 + mail server konfiguracia

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Čtvrtek Leden 17 13:17:43 CET 2002

On Thu, Jan 17, 2002 at 11:00:29AM +0100, Asso wrote:
> WinProxy stahuje postu z POP3 kont na nete a triedi ich do lokalnych kont, z
> ktorych si usery tahaju maily na lokalne klienty (MS Outlook Expres 5).
> stava sa ze ten isty dosly mail ide na viacej pocitacov (resp. 1 POP3 konto
> je posielane na viacero lokalnych kont na WinProxy - maile server) , ak user
> nan
> odpovie dalsi o tom nevie, a odpovie tiez. Iste uznate ze je to trapas, ak
> sa dve odpovede z tej istej firmy diametralne lisia. :-)

Napadá mě ponechat jen jednu schránku a použít na lokálním serveru
IMAP. Dalo by se k tomu udělat i webové rozhraní, které by sledovalo
thready podobně jako v diskusních skupinách.

Další (jednodušší) možností by bylo přidat každému klientovi
 Bcc:servisni na adresa Tím by se zajistilo, že by všichni uvnitř
dostali řešení problému. Problém by mohl nastat, pokud by tito
dva lidé odpověděli skutečně současně.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal