Win98 + mail server konfiguracia

Asso asso na post.sk
Pátek Leden 18 09:17:36 CET 2002

*******Nie za toho amatera ale za logiku! Co ma toto preboha spolocne so
sendmailom???***********
- za tu logiku sa ospravedlnujem, neviem o inej CZ-SK mail skupine (aspon
news.pvt.sk nepozna)

*No asi sa treba zamysliet nad definiciou pravidiel pre spravy. Ci nahodou
dotycna sprava
*nevyhovie viacerym a preto je poslana na dva ucty...
*Inak neviem si to predstavit ani tak ze dvaja ludia robia na tom istom
pocitaci
*s tym istym kontom. Iba v pripade ze by to presuvali do zlozky "vybavene".
*Alebo ina moznost - triedit spravy rucne. A zdvojenie potom znamena
*chybu obsluhy.
- to nie je omyl, to je tak zchvalne, jedno pop3 konto je kopirovane
viacerim userom, ma to svoje vyhody - zaloha mailov :-)

*No to asi bude problem ludi. Netusim v akej oblasti firma pracuje
*ale ja mam za to ze na normalnu otazku odpovie vecsina mojich
*zamestnancov nie rovnako ale velmi podobne...
- to by si sa cudoval  :-) co vsetko si musis niekedy vytiahnut z paty, aby
to fungovalo.
- robime vo vyrobnej firme, elektro - chassi
-firma ma napr 3 POP uctu u provajdera, a mailuje 10 ludi. Praca
jednotlivych ludi nie je uzko specializovana ako vo velkych podnikoch a tak
sa stava, ze mnohi z -nich robia pracu 'cojepraveteraztrebaurobit', a preto
ta duplicita.

*Jedine povinne posielat kopie vsetkym ostatnym aby o tom vedeli ;o)
-myslel som na to
-chcel som len vediet ci nieje elegantnejsie riesenie, MS Exchange server a
pod.

*Alebo ina rada. Skusit sa opytat technickej podpory - mozno to bude bug???
*No a posledna moznost - nahradit dotycne dva produkty Linuxom, stahovat
*postu nan a je kopec nastrojov na jej dalsie triedenie. A vtedy to so
sendmailom
*nieco uz spolocne mat bude 8-)
-bug bude v nasom rieseni tohoto problemu.
-nad Linuxom uvazujem - beriem to ako vyzvu ;)
-ako som uz povedal je to pre nas nepouzitelne (zatial), na tom stroji
'mailserver' pracuje este par ludi , na software ktory jednoducho neslape
pod linuxom. viem je to kapustaren, ale je to tak, a nie len u nas,
-profici stracate kontakt s realitou :-)

som si vedomi faktu:
je treba zmeni software ale aky, vidim to na ms exchange server a nemam
sajnu ako? kupim si tucnu knizku a budem tlacit do hlavy.

cudoval by si sa kolko firiem (male a chudobne :-(  ) takto funguje.
obycajna microsoft siet, par workstations, W98 a naky ten winproxy aj s
mailom.

zaucat ludi na linux platfomu, menit soft vybavenie, kupovat jeden uzko
specializovany (linux / unix/ w server) stroj je prepych, zatial

s pozdravom

Asso

Vladimir Rengevic <vlado na grafon.sk> napísal v
správe:006b01c19f7f$e9e29c50$0202010a na pracant...