Win98 + mail server konfiguracia

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Čtvrtek Leden 17 18:53:46 CET 2002

Dobry den,

> som v tejto oblasti amater, takze ma nekamenujte prosim.

Nie za toho amatera ale za logiku! Co ma toto preboha spolocne so sendmailom???

> pouzivame takuto mailovu konfiguraciu
>
> jeden stroj v sieti je zaroven proxy a aj mailserver, bezi na Win98se +
> WinProxy 1.4
>
> WinProxy stahuje postu z POP3 kont na nete a triedi ich do lokalnych kont, z
> ktorych si usery tahaju maily na lokalne klienty (MS Outlook Expres 5).
>
> stava sa ze ten isty dosly mail ide na viacej pocitacov (resp. 1 POP3 konto
> je posielane na viacero lokalnych kont na WinProxy - maile server) , ak user
> nan

No asi sa treba zamysliet nad definiciou pravidiel pre spravy. Ci nahodou dotycna sprava
nevyhovie viacerym a preto je poslana na dva ucty...
Inak neviem si to predstavit ani tak ze dvaja ludia robia na tom istom pocitaci
s tym istym kontom. Iba v pripade ze by to presuvali do zlozky "vybavene".
Alebo ina moznost - triedit spravy rucne. A zdvojenie potom znamena
chybu obsluhy.

> odpovie dalsi o tom nevie, a odpovie tiez. Iste uznate ze je to trapas, ak
> sa dve odpovede z tej istej firmy diametralne lisia. :-)

No to asi bude problem ludi. Netusim v akej oblasti firma pracuje
ale ja mam za to ze na normalnu otazku odpovie vecsina mojich
zamestnancov nie rovnako ale velmi podobne...

> Nema niekto po ruke uzitocnu radu ako sa tomu vyhnut, a user videl, ze
> niekto uz na dany mail odpovedal?

Jedine povinne posielat kopie vsetkym ostatnym aby o tom vedeli ;o)

Alebo ina rada. Skusit sa opytat technickej podpory - mozno to bude bug???
No a posledna moznost - nahradit dotycne dva produkty Linuxom, stahovat
postu nan a je kopec nastrojov na jej dalsie triedenie. A vtedy to so sendmailom
nieco uz spolocne mat bude 8-)

Vlado