RHS for LHS

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Pátek Leden 25 15:48:41 CET 2002

On Fri, Jan 25, 2002 at 11:24:55AM +0000, Jan Geralt Soc wrote:
> A ta druha polozka je na co? Hledal jsem to na sendmail.org,
> ale nemohu nic najit.
> Jan Soc

man makemap

Jednoduše řečeno: databáze vytvářená pomocí makemap _musí_
obsahovat 2 položky oddělené tabulátorem: Klíč a hodnotu.
Jestli to má v dané aplikaci význam je věc druhá.

Pokud by bylo potřebné mít prázdnou hodnotu, je nutný
parametr -e

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal