RHS for LHS

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Leden 28 00:01:04 CET 2002

On Fri, 25 Jan 2002, Jan Geralt Soc wrote:

> Diky, to bude ono. Ja tam mam jen jmena tech dalsich domen, pro ketere
> beru postu. A ta druha polozka je na co? Hledal jsem to na sendmail.org,
>   ale nemohu nic najit.

Tak to pouzivate domaintable k necemu uplne jinemu, nez k cemu ma slouzit.
Seznam domen, pro ktere prijimate postu byva nekde v
/etc/mail/local-host-names, /etc/sendmail.cw, nebo tam nekde.
V pripade, ze chcete postu pro tyto domeny prijimat pro relaying, musite
pouzit jeste jiny soubor.

Trocha cteni dokumentace by mozna neuskodila ;)

--
JiKos.