Znak '+' v emailove adrese

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Červenec 11 08:53:32 CEST 2002

> zabývám se možností zřídit emailovou adresu tak aby jméno obsahovalo
> znak '+', tj. něco ve smyslu ja+ty na domena.cz
> Prohledal jsem RFC, konkrétně RFC821, a tam znak '+' není mezi
> nepovolenými nebo speciálními znaky. Tak si myslím, že by to mohlo
být v
> pohodě. Ale rád bych si ověřil zde, že jsem na nic nezapomněl.

sice podle RFC 2821 a 2822 je mozne pouzit v emailove adrese vselicos
ale ja bych rozhodne dal ruce pryc od vsech znaku, ktere nejsou
obvykle (vse krome '0'..'9','a'..'z', '.', '_' v textu pred
zavinacem). Je dost
pravdepodobne, ze nejaky postovni klient bude mit problemy s email
adresou, ktera obsahuje jine znaky...

Na teto adrese je komentar k jednotlivym znakum povolenym pred
zavinacem (definice ve zminenych RFC spise odrazi zbozna prani
autoru specifikace..:-) )
http://www.remote.org/jochen/mail/info/chars.html

D. Toman