vpopmail a relaying

Jiří Šváb jirisvab na seznam.cz
Pondělí Červenec 15 10:07:55 CEST 2002

Diky za odpoved,

v rcpthosts mam lokalni domeny (tedy virtualni). Dokonce je
tam zadava vpopmail sam pri jejim pridani. Problem je, ze se
klient pri odesilani odkazuje na rcpthost, coz by mel po
prihlaseni na pop3 obejit.
Jestli tomu dobre rozumim, po prihlaseni na pop3 se do
~vpopmail/etc/open-smtp zapise moje ip
(coz se take deje), ale do tcp.smtp se uz nic nezapise, tedy
ani do tcp.smtp.cdb.
Nejak jsem za celou noc nebyl schopen neco vymyslet.

Pokud bych Te mohl poprosit o zaslani konfiguraku, mozna by
to pomohlo.
Ale spise tusim problem ohledne toho kopirovani.

dik Jirka

> Ahoj,
>
> v rcphosts musi byt minimalne tvoja domena, teda
tvojadomena.cz ( aspon si
> myslim ). Ja tam mam aj nazov servera ako FQDN aj jeho
CNAME zaznam z DNS.
> Myslim ze s tym suvisi aj pridavanie IP adries do
tcp.smtp.cdb. Mne to