vpopmail a relaying

Marek Michal michal na universalsk.sk
Pondělí Červenec 15 11:48:54 CEST 2002

> Diky za odpoved,
>
> v rcpthosts mam lokalni domeny (tedy virtualni). Dokonce je
> tam zadava vpopmail sam pri jejim pridani. Problem je, ze se
> klient pri odesilani odkazuje na rcpthost, coz by mel po
> prihlaseni na pop3 obejit.
> Jestli tomu dobre rozumim, po prihlaseni na pop3 se do
> ~vpopmail/etc/open-smtp zapise moje ip
> (coz se take deje), ale do tcp.smtp se uz nic nezapise, tedy
> ani do tcp.smtp.cdb.

User musi najskor spravit pop3 ( autentifikacia a zapis IP do tcp.smtp.cdb )
a potom moze smtp.
Ako mas spravenu autentifikaciu user-ov ? Ja to mam cez vchkpw.
tcp.smtp aj tcp.smtp.cdb mam v /etc
Do tcp.smtp vloz povolenie relayingu pre tvoju siet napr.
192.168.10.:allow,RELAYCLIENT=""
Ta bodka za 10 ma raz velmi potesila, nezabudni na nu....
Potom vytvor tcp.smtp.cdb pomocou tcprules ( ja ho mam v /usr/local/bin )
Takto mam napisane spustanie smtp a pop3 ( mam nainstalovane daemontools,
ucspi-tcp , vestko to mam v skriptoch )

pop3:exec /usr/local/bin/softlimit -m 4000000
/usr/local/bin/tcpserver -v -R -H -l 0 0 110 /var/qmail/bin/qmail-popup
tvoj.server.cz /email/vpopmail/bin/vchkpw /var/qmail/bin/qmail-pop3d Maildir
2>&1

smtp: exec /usr/local/bin/softlimit -m 4000000
/usr/local/bin/tcpserver -v -R -l 0 -x /etc/tcp.smtp.cdb -c "$MAXSMTPD" -u
"$QMAILDUID" -g "$NOFILESGID" 0 smtp /var/qmail/bin/qmail-smtpd 2>&1

/email je na samostatnom disku
Skontroluj si vsetky cesty, najma k tcp.smtp.

Tiez skus www.lifewithqmail.org, http://cr.yp.to,....

Marek