IMAP a shared maildirs

Radim Bláha blaha na blansko.cz
Čtvrtek Červenec 25 09:37:16 CEST 2002

Peter Mann wrote:
> http://www.inter7.com/courierimap/README.sharedfolders.html
ano, podle toho jsem to take rozbehal

> [...]
> Maildir-shared/cur
> Maildir-shared/.postar
> Maildir-shared/.postar/tmp
> Maildir-shared/.postar/new
> Maildir-shared/.postar/cur
> Maildir-shared/.postar/maildirfolder
>
> maildirmake --add postaaar=$HOME/Maildir-shared $HOME/Maildir
>
> cat Maildir/shared-maildirs
> postaaar	/home/m/mann/Maildir-shared
>
> IMAP klient, ktory podporuje shared-maildirs tie posty v pohode precita,
> uzivatel musi mat pravo na citanie (alebo aj zapis) podla charakteru
> shared maildiru - definuje sa to pri vytvarani shared maildiru (ako

presne tak, takto me to take funguje

> zdielany priecinok "postar" sluzi na posty, ktore mi ako postmasterovi
> pridu a po vyfiltrovani cez maildrop ich pustim dalsim ludom, ktori so
> mnou spolupracuju (forward tych post je menej prakticky, pretoze ak su
> uz niektore maily vybavene, uzivatel ich v priecinku neuvidi - predide
> sa tak dvojnasobnym odpovediam od roznych ludi)
Jak sam pisete, do 'postara' jdou maily, ktere Vam 'jako postmasterovi
prijdou', tzn. ze postmaster je skutecna osoba definovana predpokladam
nejakym aliasem. ?
A to je prave to co nechci.
Nejak porad nechapu jak dorucim do 'postara' uplne novy email vytvoreny
na klientske stanici (v Outloku napr.) -- nechci ale psat na
postmaster na domena.cz

> v .mailfilter mam iba toto:
>
> MAIL_ADRESAR_SHARED=$HOME/Maildir-shared
>
> a potom nejaka podmienka if a
> cc "$MAIL_ADRESAR_SHARED/.postar"
>
> ked si najdem trosku casu, urcite to este poriadne overim, zatial na
> testovacie ucely mi to funguje (pouzivam Postfix, Courier-IMAP, Debian
> GNU/Linux 3.0 Woody)

Nevim jestli se vyjadruju dostatecne presne, ale snad to pochopite :)

--

  Radim Bláha