IMAP a shared maildirs

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Červenec 25 09:51:02 CEST 2002

On Thu, Jul 25, 2002 at 09:37:16AM +0200, Radim Bláha wrote:

> Jak sam pisete, do 'postara' jdou maily, ktere Vam 'jako postmasterovi
> prijdou', tzn. ze postmaster je skutecna osoba definovana predpokladam
> nejakym aliasem. ?
> A to je prave to co nechci.
> Nejak porad nechapu jak dorucim do 'postara' uplne novy email vytvoreny
> na klientske stanici (v Outloku napr.) -- nechci ale psat na
> postmaster na domena.cz

nechcete posielat mail cez alias, iba ho skopirovat do imap priecinku?
potom by mal mat uzivatel pravo zapisu a v imap klientovi by malo stacit
presunut postu z jedneho priecinku do ineho

> Nevim jestli se vyjadruju dostatecne presne, ale snad to pochopite :)

pochopil som to spravne? ;-)

pisali ste, ze:
> Moje predstava byla, ze poslu mail na nejakou 'virtualni' adresu, ktera
> bude reprezentovat tu kterou sdilenou slozku a uzivatele s prislusnymi
> pravy zpravu obdrzi. Chtel jsem se hlavne vyhnout vytvareni ruznych
> aliasu z duvodu tezkopadne spravy a zabranit moznosti jednoducheho
> rozesilani spamu zvenku vsem pres jediny alias.

virtualna adresa je vlastne bud iba mailbox alebo alias, takze na nejaku
e-mailovu adresu sa to musi poslat ... v postfixe som uz videl aj popis
nejakeho riesenia, kde sa mail posiela vsetkym uzivatelom, pricom zvonku
sa na ten mail neda dostat, iba z localhostu

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE