IMAP a shared maildirs

Radim Bláha blaha na blansko.cz
Čtvrtek Červenec 25 13:00:32 CEST 2002

Peter Mann wrote:

> nechcete posielat mail cez alias, iba ho skopirovat do imap priecinku?
> potom by mal mat uzivatel pravo zapisu a v imap klientovi by malo stacit
> presunut postu z jedneho priecinku do ineho

> pochopil som to spravne? ;-)
Mno, kopirovat to jde bezvadne, to ano. Moje puvodni naivni predstava
byla, ze podobnym zpusobem 'zkopiruji' i novou zpravu. Neco jako
mail->compose->send to IMAP shared :)

> pisali ste, ze:

> virtualna adresa je vlastne bud iba mailbox alebo alias, takze na nejaku
> e-mailovu adresu sa to musi poslat ... v postfixe som uz videl aj popis
> nejakeho riesenia, kde sa mail posiela vsetkym uzivatelom, pricom zvonku
> sa na ten mail neda dostat, iba z localhostu

Ano, takze zaver je takovy, jak pisete vyse, tzn. novou zpravu poslat na
existujici regularni mailbox/alias ktery pak 'zaridi' doruceni do
sdilene slozky.
V tom pripade bych byl vdecny, kdyby jste si vzpomnel kde jste videl
popis jak nastavit v Postfixu pristup na mail jen z localhost.

Dekuji

--

  Radim Bláha