amavis & maily, ktore iba prechadzaju cez sendmail

Pogac Daniel dano na tatrasoft.sk
Úterý Červen 4 08:55:05 CEST 2002

Ano RAV to vie. On totiz nepouziva system ako amavis.
Rav ma svoj mailer, ktory sa vola ravmail. Tento mailer pocuva
na porte 25 takze je prvy co prijima postu preskanuje ju a potom
odovzdava sendmailu ktory s nou urobi to co ma. RAV-u je len treba
povedat ktore domeny ma skenovat. Ak nieje definovana tak postu
pre tuto domenu postu neskenuje.

Daniel Pogač
TatraSoft Group s.r.o.
Sibírska 4
83102 Bratislava
tel: +421 2 555 74 033 ext. 27
fax: +421 2 555 66 385
gsm: +421 905 908 605
pogac na tatrasoft.sk
www.tatrasoft.sk

-----Original Message-----
From: Kilian Igor [mailto:igor.kilian na infogas.sk]
Sent: Monday, June 03, 2002 3:24 PM
To: 'sendmail na linux.cz'
Subject: amavis & maily, ktore iba prechadzaju cez sendmail

Zaujimalo by ma ci amavis ked je spravne nakonfigurovany
kontroluje aj maily, ktore cez neho prechadzaju.
Napr. v aliases mam:
test: test na ina-masinka.domena.sk

Na servri ina-masinka pocuva mailer, ktory ale
nema nainstalovany antivirus scanner.
Bude skontrolovany mail co dosiel ku mne na
adresu test na domena.sk (cize moj amavisovsky
server)

Pozeral som dokumentaciu aj zmeny v sendmail.cf
a zda sa mi, ze to neskontroluje. Podla toho
vsetkeho kontroluje iba lokalnu postu, cize tu
co lokalne doruci do schranky.

Neviete mi poradit co by to vedelo robit?
Vrajze to vie robit RAVko.

Za odpovede vopred dakujem.

Igor

Ing. Igor KILIAN