amavis & maily, ktore iba prechadzaju cez sendmail

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Úterý Červen 4 10:16:16 CEST 2002

Robi to RAVko aj ked je nakonfigurovane cez milter sendmailu?
Amavis to teda v kombinacii so sendmailom nerobi?
Neda sa ho to ani donutit spravit?
Existuje nejaky milter cez ktory by to slo?

Igor