amavis & maily, ktore iba prechadzaju cez sendmail

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Úterý Červen 4 11:45:00 CEST 2002

To bude asi ono. Pozrel som sa na ich site. Pochopil
som, ze dokazu aj blokovat podla obsahu mailu. Takze
daju sa zakazat aj prilohy a pod. Bohuzial
nenasiel som nic co by mi objasnilo na akom principe
to funguje.
(nechcem to instalovat a rozhadzat si masinu. Nemam
totiz teraz ziadnu masinu na pokusy)
Prosim napiste mi ci sa jedna o upravu sendmail.cf
(je tam nieco ako inflex a inflex.cf to je len pre neho?
z textu mi to vypada ako sendmail.cf pre inflex.),
pocuva inflex na porte 25, alebo sendmail a pod.

Dakujem.

Igor