amavis & maily, ktore iba prechadzaju cez sendmail

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Úterý Červen 4 13:34:30 CEST 2002

Dakujem. To mi staci. Idem to vyskusat a chcem prejst
na NOD32. Odskusam a uvidim. Su k tomu nutne nejake
packery, alebo si to inflex vie rozbalovat sam?
S jednym softom som mal (aj mam) problemy s rarovymi
prilohami, ktore su rozdelene do viacerych suborov.
Kedze si to rozpakovava sam nemam moznost mu upgradovat
unpacker. Treba mat NOD32 instalovany uz pred nim, aby
si ho detekoval?

Igor