problem se skenovanim posty

Jaroslav Marek marek na softlink.cz
Pátek Červen 14 06:56:00 CEST 2002

Dobre rano vsem,
vcera jsem se uz nekolikaty den pokousel rozjet skenovani posty
na sendmailu 8.12.3 (SuSE 7.2) ale neuspesne.
Nainstaloval jsem si H+BEDV antivir, konkretne tu verzi pro mailgateway,
zaregistroval se a ulozil patricny klic kam patri.

V linux.mc mam co se amavisu tyka toto:
define (`MILTER') dnl
dnl divert (-1)
INPUT_MAIL_FILTER(`milter-amavis',`S=local:/var/run/amavis/amavis-milter.sock,T=S ......)
 - tecky znaci to, co tam bylo preddefinovano pri instalaci sendmailu
ten amavis je dle YaSTu version 11, Rev. 109
H+BEV je 2.0.2

amavis-scan se mi spousti samozrejme pred sendmailem

ocekaval bych, ze se mi od ted bude ve vsech mejlech objevovat
hlaska Scanned X Amavis blabla nebo jak je to v tom skriptu napsano ale ono nic.
A navic se mi vsechna posta uchovava v adresari/var/spool/vscan/amavis
v podadresarich typu /amavis-milter-XX26MP4J apd a v nich je vzdy
soubor email.txt s prenasenou zpravou vcetne pripadne prilohy.

Tyto email.txt vcetne adresaru tu zustavaji stale i po tom, co mi prislusny mejl prijde
danemu uzivateli.

Jeste podotykam, ze jsem to zkousel na uzivatele serveru - ne do internetu.

Muze mi nekdo pomoci

Diky Jarek Marek

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.