problem se skenovanim posty

Miroslav Lednicky lednicky na avonet.cz
Pátek Červen 14 07:47:01 CEST 2002

Jaroslav Marek wrote:

>Dobre rano vsem,
>vcera jsem se uz nekolikaty den pokousel rozjet skenovani posty
>na sendmailu 8.12.3 (SuSE 7.2) ale neuspesne.
>Nainstaloval jsem si H+BEDV antivir, konkretne tu verzi pro mailgateway,
>zaregistroval se a ulozil patricny klic kam patri.
>V linux.mc mam co se amavisu tyka toto:
>define (`MILTER') dnl
>dnl divert (-1)
>INPUT_MAIL_FILTER(`milter-amavis',`S=local:/var/run/amavis/amavis-milter.sock,T=S ......)
> - tecky znaci to, co tam bylo preddefinovano pri instalaci sendmailu
> [...]

No, ja pouzivam AntiVir Mailgate for Linux, soubor avlxmgt.tgz (nyni ve
verzi 2.0.0.5) od H+BEDV a k tomu amavis nepotrebujete.
Nechate ho poslouchat na portu 25 a sendmail presunete jinam. Antivir to
zkontroluje, a kdyz je to O.K., tak preda sendmailu
k doruceni. Instalace a konfigurace byla velmi jednoducha.

--
Miroslav Lednicky, AVONET, s.r.o.