problem se skenovanim posty

Jaroslav Marek marek na softlink.cz
Pátek Červen 14 08:22:58 CEST 2002

>INPUT_MAIL_FILTER(`milter-amavis',`S=local:/var/run/amavis/amavis-milter.so
ck,T=S ......)

> No, ja pouzivam AntiVir Mailgate for Linux, soubor avlxmgt.tgz (nyni ve
> verzi 2.0.0.5) od H+BEDV a k tomu amavis nepotrebujete.
> Nechate ho poslouchat na portu 25 a sendmail presunete jinam. Antivir to
> zkontroluje, a kdyz je to O.K., tak preda sendmailu
> k doruceni. Instalace a konfigurace byla velmi jednoducha.

To zni dobre, a jak je to treba nastavit - ja mam tento soubor taky
ale myslel jsem, ze na to ten amavis potrebuju.

Co je treba nastavit aby to chodilo spravne prosil bych pokd mozno
step-by-step

Co se musi napsat do linux.mc ci jinam ?

A jeste jedna vec, je to zdarma - ma to nejake omezeni ?
Ted nejsem u toho linuxu, ale zahlidl jsem v registracnim mejlu
neco o two-monthly update - amm to chapat, jako ze budu moci stahnout
pouze dva mesice starou virovou databazi (coz je celkem na nic)
neboze ji budu moci aktualizovat jen jednou za dva mesice (to neni o moc
lepsi) ?

Diky za odpoved. JM

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.