Dotaz na vytvoreni domenoveho kose.

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pondělí Březen 11 13:54:10 CET 2002

Zdravim vsechny
Mame tu sendmail 8.12.1-5 pod debian woody a za ziveho boha mu nemuzu
nastavit domenovy kos. Urcite to bude rukama. Zkousel jsem to pres
/etc/mail/aliases (a pak newaliases) a pak pres
/etc/mail/virtusertables, ale domenovy kos zkratka ne a ne.

Zkouseli jsme toto:
/etc/mail/aliases

domena.cz:	domenovykos

/etc/mail/virtusertable
@domena.cz	domenovykos

Ani jednou to nedela co ma. Tj. , pokud muj sendmail nema prijemce pro
zpravu adresovanou na nekdo na domena.cz, pak neposilej odesilateli zpet
varovny mail (s odmitnutim zpravy), ale doruc tuto zpravu do schranky
domenovykos.

Muzete mi nekdo popostrcit? Stacil by i odkaz na dokumentaci s
prikladem.

--
Michal Vymazal
Office computer