Postfix a trusted-users (sendmail -f)

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Březen 17 08:24:21 CET 2002

Zdravim,

testuju postfix (ze bych opustil sendmail :-) a narazil jsem na takovy
problem. U sendmailu mam konfiguracni soubor sendmail.ct kde mam uvedeny
uzivatele kteri mohou pouzit parametr -f pri odesilani mailu pres sdtout
do binarky sendmailu a pomoci toho parametru zmenit identitu odesilatele
(Return-path:).

Zkoumam to u postfixu a zatim to vypada tak ze -f muze pouzit kazdy bez
omezeni, aspon se tam nikde nic nepise.Puvodne jsem myslel ze zmenu
identity musim povolit ja, pres smtpd_sender_login_maps kde bych napsal
neco jako '@domena.cz   povolenyuser' a ten by si pak mohl menit identitu
v ramcy te domeny. Jenze jak to vypada tak sendmail binarka z postfixu
akceptuje parametr -f pro kazdeho.

Nevite jak zaridit aby se delo to co chci ? Jak to omezit ve stylu
sendmailu ?