niektoré prílohy e-mailu neprejdu... - opäť som sa rozpísal

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Sobota Březen 30 20:20:47 CET 2002

Lubos Moscovic wrote:

> [...]

Zdravim
Tipuji, ze to bude jedna z techto veci
1) Nektere zarizeni po trase ma spatne reverzni dns zaznam.
2) Podobne jako 1, ale tentokrat je na vine dns server (lame dns record?)
3) Zjistete, jake zarizeni poslalo ten timeout
4) Opravdu ty dva maily (ten, co projde a ten,co vrati timeout) prochazeji
naprosto stejnou trasou?

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz