niektoré prílohy e-mailu neprejdu... - opäť som sa rozpísal

Neděle Březen 31 18:48:21 CEST 2002

On Sat, Mar 30, 2002 at 02:40:40PM +0100, Lubos Moscovic wrote:
> - vyskúšal som však ešte niekoľko vecí - to viete topiaci sa aj slamky
> chytá
>   1. vyskúšal som prílohy premenovať na .dbgh v domnení, že by to mohlo
> po-
>      môcť, samozrejme, že to nepomohlo a skapalo na tej istej chybe.
>   2. skúsil som dané 2 zipká spakovať do jedného - čiže som mal súbor
>      pokus.zip, ktorý obsahoval DPH.zip a EKC.zip (a až tie obsahovali
>      škaredé názvy). Tento mail prešiel a prišiel na cieľovú adresu
>      v poriadku.
>   3. no a vyskúšal som ešte tretiu vec, a to, že som skúsil spomínané
> [...]

Budem len teoretizovat. Skuste tie subory posielat samostatne a ak
prejde jeden z nich tak skuste pribalit subor, alebo prebalit z inou
silou komprimacie, ten ktory nepresiel. Predpokladam, ze sa tam niekde
objavy, kombinacia znakov, ktora potrapi komunikacny protokol, pri
spojeni tych dvoch mailserverov.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...