qmail a spatne odesilani (To:)

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Čtvrtek Květen 23 14:45:00 CEST 2002

23. 5. 2002 napsal(a) Jan Korbel na téma ,qmail a spatne odesilani (To:)`:

JK> vedel by nekdo v cem by mohl byt problem?
JK> mne napada jen spatne dekodovani v souvislosti s tou cestinou viz:
JK> To: =?iso-8859-2?Q?Obad=E1lek_Martin=2C_Ing.?= <Martin.Obadalek na csc.cz>
JK>
JK> mailer je oe5/6.

Mohl by být v tečce -- ve From: a v To: nesmí byt volně tečka (musí být
buď v uvozovkách, uvozena obráceným lomítkem nebo v tomto případě
zakódována v kódování Q jako =XY). Jakožto chybná řádka To: může být
špatně interpretována MTA. Pokud by to bylo tímto, pak je chyba
jednoznačně chyba na straně klientského programu -- aplikujte/žádejte od
dodavatele opravu.

Druhou možností by mohlo být to, že klientský program posílá něco špatně v
obálce (protože podle toho se doručuje) nebo nějaký MTA cestou něco
provede s obálkou -- to se ale  zVámi dodaných informací nedá zjistit.

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na vegacom.cz>, sys. administrace IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,