problem postfix a amavis (doplneno)

Stehlík Tomáš stehlik na oaza-net.cz
Pátek Květen 24 08:38:22 CEST 2002

Dobrý den,

běžel mi dobře amavisd na sendmailu, i zkusil jsem ho s postfixem. Bohuzel nefunguje a ja jsem v postfixu zacatecnik, takze nevim jak nastavit najake vyssi debugovani.... Tohle se mi objevuje v logu, ja bych to tipnul ze jsou nekde spatne prava, ale opravdu nevim. Muzete mi nekdo poradit co s tim, pripadne jak zvetsit debugovani postfixu? Diky Tomas Stehlik

May 23 14:26:35 mail postfix/nqmgr[10643]: E2B29104A1: from=<root na xxxxx.cz>, size=294, nrcpt=1 (queue active)
May 23 14:26:35 mail postfix/pipe[10646]: E2B29104A1: to=<stehlik na xxxxx.cz>, relay=vscan, delay=927, status=deferred (temporary failure)

Doplneno:

Pokud zahajim komunikaci s postfixem na portu 10025 vse probehne v poradku a mail se posle. Stejne jako kdyz udelam

echo test | /usr/sbin/amavis test na test.cz stehlik na xxxxx.cz

tak mi prijde oscanovany mail (s hlavickou scanned by amavis...). Takze postfix ma nejaky problem pri predani /usr/sbin/amavis

v /etc/postfix/master.cf mam:

vscan   unix    -       n       n       -       10      pipe flags=q user=vscan argv=/usr/sbin/amavis ${sender} ${recipient}
localhost:10025 inet    n       -       n       -       -       smtpd -o content_filter=
#