problem postfix a amavis (doplneno)

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Květen 24 15:37:12 CEST 2002

On Fri, May 24, 2002 at 08:38:22AM +0200, Stehlík Tomáš wrote:
> Pokud zahajim komunikaci s postfixem na portu 10025 vse probehne v poradku a mail se posle.

to preto, lebo na porte 10025 bezi smtpd bez content filtra:

> localhost:10025 inet    n       -       n       -       -       smtpd -o content_filter=

> Stejne jako kdyz udelam
> echo test | /usr/sbin/amavis test na test.cz stehlik na xxxxx.cz
>
> tak mi prijde oscanovany mail (s hlavickou scanned by amavis...).

to takisto prejde, pretoze amavis to iba posle dalej (nepoznam amavis,
takze predpokladam, ze to robi tak nejak)

> Takze postfix ma nejaky problem pri predani /usr/sbin/amavis
>
> v /etc/postfix/master.cf mam:
>
> vscan   unix    -       n       n       -       10      pipe flags=q user=vscan argv=/usr/sbin/amavis ${sender} ${recipient}
> localhost:10025 inet    n       -       n       -       -       smtpd -o content_filter=
> #

existuje neprivilegovany uzivatel vscan???

co hovoria logy?  co hovoria logy?  co hovoria logy?  co hovoria logy?  co hovoria logy?

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE

Daląí informace o konferenci Sendmail