qmailadmin

Pavel Mikovski mikovski na centrum.cz
Pátek Říjen 4 23:19:49 CEST 2002

Prisla mi rada, at nainstaluji qmailadmin, ze tim vyresim problemy s
vpopmailem. O instalaci qmailadmina jsem se puvodne snazil, ale bohuzel
neuspesne. Po doinstalovani balicku ezmlm probehl uspesne ./configure. make
ale vypisuje:

/usr/local/share/qmailadmin/qmailadmin.c:133: undefined reference to
`vauth_getpw'
 /usr/local/share/qmailadmin/qmailadmin.c:136: undefined reference to
`vget_assign'
 /usr/local/share/qmailadmin/qmailadmin.c:175: undefined reference to
`vget_assign'

Netusim, v cem muze byt problem. Musel jsem do adresare qmailadmina
dokopirovat asi 4 soubory z vpopmailu (vauth.h, ...). Nemuze byt problem
nekde v tom? Nema se nekde nastavit cesta k vpopmailu? V manualu jsem o tom
nenasel zadnou zminku.

 pm