vpopmail - presmerovani, domenovy kos, ...

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Pondělí Říjen 14 00:24:57 CEST 2002

"Pavel Mikovski" <mikovski na centrum.cz> writes:

RTFM!!!!

man dot-qmail

(5)  A maildir line begins with a slash or dot, and ends with a slash:

     /home/djb/Maildir/

     qmail-local  takes the entire line as the name of a directory in maildir format.  It reliably stores
     the incoming message in that directory.  See maildir(5) for more details.

Plus pridam takove rejpnuti do vpopmailu...

Pokud to udelate takto (tedy soubor .qmail-<user> v adresari domeny),
nebude vam pro tohoto uzivatele fungovat kvota, protoze se pouzije
standardni doruceni pres qmail a ne vdelivermail.

To same nastane, kdyz budu dorucovat zpravy na neexistujici email a mate
zapnuty domenovy kos.  A taktez nebude fungovat individualni nastaveni
schranky na kterou je nastaveny domenovy kos.

(Nicmene Ken Jones si neustale mysli, ze je uzasny a ze to dela spravne ;-)

O.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6