Přeposílání pošty

P.L. plorenc na volny.cz
Úterý Říjen 8 13:59:22 CEST 2002

Zajímalo by mě, jestli je relizovatelná následující myšlenka a pokud ano tak
co je potřeba nastavit.

Uvnitř sítě mám poštovní server s doménou domena.cz
Síť je připojena k Internetu přes Linux, který slouží jako firewall.
Na tento počítač bych chtěl nainstalovat sendmail, který by přijímal poštu
pro doménu domena.cz a přeposílal jí na vnitřní server.
Další funkcí by byla kontrola adres příjemce tak aby pro neexistujícího
příjemce odmítnul přijmout zprávu (nechci aby odesílal zpět NDR).
Jako varianta k tomuto by bylo doručení zpráv pro neexistujícího příjemce do
doménového koše.

Pokud pro toto existuje řešení, můžete mi někdo popsat princip fungování a
co je potřeba nastavit?

Dík

Petr