Přeposílání pošty

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Říjen 8 15:05:08 CEST 2002

On Tue, 8 Oct 2002, P.L. wrote:

> Uvnitř sítě mám poštovní server s doménou domena.cz
> Síť je připojena k Internetu přes Linux, který slouží jako firewall.
> Na tento počítač bych chtěl nainstalovat sendmail, který by přijímal poštu
> pro doménu domena.cz a přeposílal jí na vnitřní server.

Toto se realizuje pomoci mailertable. Uvedete tam neco jako

domena.cz	SMTP:[1.2.3.4]

kde 1.2.3.4 je IP adresa SMTP serveru ve vnitrni siti, na ktery ma
sendmail vsechnu postu pro domena.cz preposlat.

> Další funkcí by byla kontrola adres příjemce tak aby pro neexistujícího
> příjemce odmítnul přijmout zprávu (nechci aby odesílal zpět NDR).
> Jako varianta k tomuto by bylo doručení zpráv pro neexistujícího příjemce do
> doménového koše.

Ale to je prece zalezitost toho vnitrniho serveru, z jake kristalove koule
ma sendmail uhodnout, ktery prijemce se vnitrnimu serveru bude libit a
ktery ne?

--
JiKos.