VYRESENO [doruceni do *.firma.cz - malinky problem]

Lubos Kaspar lk na cnb.cz
Čtvrtek Říjen 24 08:46:03 CEST 2002

> From: Zdenek Kaminski <xkaminsk na fi.muni.cz>
> Subject: VYRESENO [doruceni do *.firma.cz - malinky problem]
> Date: Wed, 23 Oct 2002 23:21:37 GMT
> To: sendmail na linux.cz
>
>  odpovim si sam, vyresil jsem to pres dns hvezdickovym CNAME... Fuj. Ale
> asi to je jedine reseni.

Odhaduji, ze korektnim resenim by mohl byt "hvezdickovy" MX-zaznam
(spolu s konverzi adresy pomoci sendmail-pravidel na primarnim prijimacim
stroji), nikoliv CNAME, ale nikdy jsem to nezkousel, takze je to bez zaruky.

Celkove vsak tento pozadavek asi nelze dost dobre povazovat za
produktivni. Neni dusledkem toho, ze se v odesilane poste nedela
skryti hostu/subdomen? Pokud se posta pro celou zakladni domenu firma.cz
stejne dorucuje na jedno misto, nema akceptace jakychkoliv (at uz existujicich
nebo nesmyslnych) jmen hostu/subdomen zadny smysl. Nebo se takto ma
realizovat nejaky mailserver/listserver s rizenim pozadavku pomoci domenove
casti adresy (za @)? U toho by i tak bylo asi lepsi ridit funkci lokalni casti
adresy (pred @), coz je i obvykle u hotovych nastroju pro tyto ucely.
--
Lubos Kaspar