VYRESENO [doruceni do *.firma.cz - malinky problem]

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Čtvrtek Říjen 24 10:16:05 CEST 2002

On Thu, 24 Oct 2002, Lubos Kaspar wrote:

> Odhaduji, ze korektnim resenim by mohl byt "hvezdickovy" MX-zaznam
> (spolu s konverzi adresy pomoci sendmail-pravidel na primarnim prijimacim
> stroji), nikoliv CNAME, ale nikdy jsem to nezkousel, takze je to bez zaruky.

no ja nikde nenasel, jak se dela hvezdickovy MX-zaznam, toz proto takto.

> Celkove vsak tento pozadavek asi nelze dost dobre povazovat za
> produktivni. Neni dusledkem toho, ze se v odesilane poste nedela

Pozadavek to produktivni neni, ale mate-li splnit domaci ukol, tak ho
proste musite splnit :-) O nic jineho pak nejde.

--zk