Z coho postavit MAILSERVER ?

Robert Madaj ml.linux.cz na istrobanka.sk
Středa Září 4 14:08:42 CEST 2002

Dobry den p. Marian,

MS> mail server. Malo by to byt konkurencne EXCHANGE, tzn. malo by to umoznovat
MS> tieto veci:

este je tu otazka MUA, ja pouzivam Outlook Express, ten vie pekne
robit s ldap adresarmi (ludia napisu do komu nejaky keyword
a ldap im vrati vysledok)
teraz riesim podobnu vec s Outlookmi, aby si mohli robit agendu,
tam pouzivam sambu, aby zdielali pracovne skupiny
jedno PST cez siet a mali spolocny adresar/ulohy/kalendar
ale outlook nerozumie imapu zasa... tam som to ale
obisiel, pst subory maju ti ludia na sietovom disku
cize ak to dobre navrhnes, je moznost, ze si postu pozru odkialkolvek
vo firme, v tom pripade ale nepripada do uvahy webmail, ibazeby
si ho upravil tak, ze smtpd bude postu dorucovat do dvoch "schranok"
jedna original pre MTA a druha kopia pre webmail.
v principe ti to iba zdvojnasobi traffic,
ale ja mam traffic cca do 50000 mailov denne, ten server je total v
pohode