ako si nastavit odosielatela

Peter Chodelka peter.chodelka na stonline.sk
Středa Září 25 21:54:10 CEST 2002

Dakujem za pomoc, vyzera, ze uz to funguje tak, ako by malo (minimalne poslalo
mail na adresu, na ktoru mi to predtym odmietalo poslat), pridava to mojho
providera miesto "localhost.localdomain".

Este raz dik.
  Pexo

P.S. Len neviem, komu mam viac podakovat, lebo som pouzil 2 riesenia a ono to
fungovalo, a uz sa mi nechcelo zistovat, ktore z tych dvoch bolo "to prave".

Dňa Po 23. September 2002 12:50 Lubos Kaspar napísal:
> Sendmail nema spravne prevzatou "domaci" domenu, tj. $m. To je nejspis
> tim, ze neni v /etc/nsswitch.conf pro "hosts:" na prvnim miste "dns" a je
> tam asi "files" a v /etc/hosts je jen "127.0.0.1 localhost.localdomain"
> (takova je ma zkusenost s linuxem, konkretne RH7.2).
>
> Naprava: nakonfigurovat si poradne DNS a dat ho jako prvni moznost
> resolveru (/etc/nsswitch.conf, /etc/resolv.conf).

Dňa Po 23. September 2002 14:09 Linux napísal: