Nastaveni Sendmailu pro stahování pošty z POP3 a zasílání lokální pošty

P.L. plnews na seznam.cz
Neděle Srpen 3 12:32:20 CEST 2003

DD,
potřeboval bych nastavit Sendmail, aby stahoval poštu pro několik uživatelů
z několika freemailů přes POP3. Zároveň bych chtěl, aby si uživatelé mezi
sebou mohli posílat zprávy a používat k tomu adresy stejné jako mají na
veřejném serveru. Ostatní poštu by Sendmail posílal jejich příjemcům v
Internetu.

Protože mám se Sendmailem minimum zkušeností, tak bych potřeboval nějaký
popis postupu co je potřeba nastavit. Zatím mi stačilo, že odesílal
informace z routeru. Našel by se někdo, kdo by mi poslal odkaz na popis
případně by mi popsal postup?

Na počítači mám RH7.2 nebo RH9

Dík

Petr